BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 1, 2009

Intelligent Blues Club....Part 1

Ermm...baru semalam kawan lama aku Kucai telefon bertanya khabar. Kiranya dia ni salah sorang member kamcing aku yang hensem dan berjiwa rakyat. Maklumlah dia ni hisap rokok Camel waktu duk asrama selalu sangat mengsedekahkan untanya kpd kenkawan (sebenarnya kami curik). Masa aku duk kat Aspura SMIS Parit dulu kiranya dia ni taiko le selalu buli budak lain. Badan dia mcm guni beras xde sape berani nak dekat lagipun dia jenis xmandi kut sbb tu org lari jauh....

Aku masuk asrama tahun 1984-1985, masa tu aku baru form 4. Fuyoo seronok arr aku masa tu maklumlah dari Seb Perak dapat pindah ke Parit masuk plak Aliran Sains kira glamour le masa tu. Aku, Nad, Amin, Halim antara student dari Seb Perak gi kesana sbb sekolah lama xde aliran sains. Lastly tinggal aku,Amin Noge, Halim je stay kat SMIS yang lain tukar ke Teluk Anson sbb dekat nak balik kg tapi aku x sbb dah jatuh cinta sama Parit...huhuhu.
First day masuk hostel cam cilako...apalagi kena raging dengan senior. Adaka patut suruh tiup lampu kalimantang sampai padam, sampai sudah x selesai!!. Tp senior buat mau plak padam sbb depa pi tutup suis, mmg le boleh...hampeh. Aku ni budak kampung yang naif....haha..teruk le kena raging. Pagi2 kena bangun awal siap pi kokok sebelah telinga senior, apa korang ingat aku ayam serama ke?. Mcm2 le kena suruh, basuh baju, urut badan, ketuk ketampi tapi semua xlama le sangat ada le sebulan tapi cukup seksa macam penjara Guatonomo....huhuhuhu.
Antara senior yang aku ingat Din Lenyo, Fendi,Goffery,Lim, Pian, Atan Da'u deme ni kira spesis ganas le cam dinosour tapi baik le juga boleh kawan. Paling aku nyampah sekali abg Kamal sbb suka suruh aku ketuk ketampi kerana dia punya baju Levi's sama mcm aku.. pirahhh...aleh dengki le tu aku punya lagi lawa le bang!!. Kunun x leh sama le senior dan junior tp sebenornya baju dia .... xlawa yeh! yeh!. Kiranya hidup masa tu cam tawanan perang semua kena displin maklumlah aku ni kan budak baru.Merela aje le. Aku duk tgk aje le tahun tu nak melawan x berani sbb penyekeh deme tu jenis H1N1 berbuih kalu kena. Tapi xpe......pembalasan akan tiba .....warghhhahahaha!!! Tungguuuuu!!

1 pesan memesan:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.