BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jul 17, 2009

Reunion....USA SMIS

Salam...ISKANDARIAN!! Dimaklumkan bahawa Ahad ni 19/07/09 majlis walimatulurus...opps pra reunion nak diadakan kat Sri Iskandar dan ditaja oleh Salim yang handsome tu. Tempat akan diberitahu kelak dan dijangkakan pada pukul 10.00 pagi sebab petang tu aku ada hal nak gi dating...hahaha. So sape yang berminat nak gi jumpa sila le contact aku 0194403103 atau Salim (no cari sendiri). Salim kata nak ajak Hashan, Gee, Bonyo dan spesis cikgu2 yang lain (ramainya cikgu geng kita ni). Nak buat kat Pekan Parit x berapa best kata Salim sebab xde kedai makan kecuali Hailam Shamuk, kembang tengkuk kalau nak makan. Katanya kat Sri Iskandar ok ada le port yang sesuai. Lantakle Salim janji ko belanja kalau kat Tanjung Belanja pun aku ikut!!

Lepas perjumpaan tu nanti mungkin boleh ditetapkan kat mana reunion yang grand tu nak diadakan, maybe kat Langkawi ke!. Nanti kita minta Albanjari (Mat Pot) sponsor dengan Kopi Kajungnya tu.

Adios, jumpa kat Seri Iskandar.

4 pesan memesan:

Unknown said...

salam.
pastinya miker kenal cikgu ahmad yaacob an azami arshad?

merekalah ibubapa ku.

nasir said...

Salam....
Ko kut yg budak montel tu. Rasanya ingat juga le ko ni. Cikgu Mat mana boleh lupa, sporting bro. Dia hisap rokok Kent.
Skrg dia camana. Kim salam kat parent ko tu ckp budak yg kena buang asrama tahun 1985 mesti dia remember sangat.

UDE KENANG said...

Salam. Teman kena rama orang dlm gambo tu. Teman F6 di SMIS kejap je ! 2 minggu. Teman sekarang di TT Gantung ! Dah hampir 20 tahun teman di sini ! Teman boleh join ke ? Saje nak berkena2 dgn kengkawan !

NJ said...

Salam Ude....

No prob ude kalau nak join. Tentu ko ni geng SMDARY dan kenal semua member dari sana dulu. Boleh le kalau nak jumpa nnt kat Manjung Mior nak belanja makan ikan bakar. Moh kesana kita ngabihkan duit mior....hahahaha