BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Oct 3, 2009

Tukar Kulit

Ermm....baru-baru ni ada jumpa Mior Zaidi bersama-sama kawan-kawan lain. Dia belanja makan sea food bukan siput... Kalau free tu memang le sedap semuanya. Antara yang hadir Mior Aris, Faizol Som, Salim, Mi Nusi, Azizi, Amaran, Are Jambul dan Hamdan.
Mior Z komen kat aku gambar blog aku ni separuh lucah....hahahaha. Ye ke? Atas permintaan Tok Imam aku tu maka layout tu diubah jadi bersopan santun supaya tidak menjolok mata dan membutakan matanya itu. Tapi korang agak le dia tak suka separuh-separuh atau dia nak penuh tu.
Azizi ada bagi gambar lama kat aku supaya dimasukan dalam blog. Akan aku usahakan tapi sekarang agak sibuk jadi coming soon aku letakkan dalam blog ni. Tapi ada satu gambar yang spesial jadi aku scan dan letakkan kat sini. Korang teka aje le siapa dia dan camana boleh ada dalam koleksi Azizi!!

Siapa dia?? Orang Parit tentu kenal.

Korang kalau nak gambar boleh tenguk dalam MukaBuku (Facebook) aku. Klik aje kat sini kat sini.

0 pesan memesan: