BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 8, 2009

Gambar Kelas USA4...memuda je semua

Gambar terbaru Cikgu Rohani- comel lagi nampaknya cikgu kita ni ye.....hehehehe


Berdiri atas dari kiri aku, Zamri, Sharifudin (low profile sungguh pemuda ini), Awie (aruah), Meor Cawi, Li Kaloi. Tengah dari kiri Azizah, Aisyah, Norlida, Norini, Fatimah, Yati,Sarah, Sherry, Ela, Asmah. Bawah dari kiri Joe, Zul Giant, Lotib (kulaan), Cikgu Maizun, Nurah (garang ni), Nu'un, Ija and last Saadiah (Di). Cikgu Maizun minat kat lagu Ibnor Riza kalu x silap Meneka Dalam Kesamaran mmg best cikgu ni, sporting. Kat mana cikgu sekarang??
Kelas aku ni agak kecoh juga sama gak cam kelas lain. Macam-macam karekter kat dalam kelas ni. Macam Sharipudin ni mmg pendiam, sampai sekarang aku rasa ramai yang agak lupa pada dia tapi dia best tak kacau org langsung. Slow and steady. Contact aku kalau sudi ye... Ketua kelas Lotib, penolong Nurah (garang nih...hehehe) x berani aku nak ngorat. Tapi kalu Aisyah ke, Nu'un ke, Ela, Ija aku berani le sebab dia orang baik sebab aku ni pemalu, sopan santun, lemah lembut dan segala sisi yang baik ada kat aku. Sherry, Sadiah, Norini mmg dah lama kenal sebab org lama SMIS. Kelas aku best sebab ada Giant, kelas org lain xde, Ketua Pengawas Sekolah lagi tu yang senang kalu ada masalah ngadu le kat dia. Joe plak anak Mahaguru Omardin serah je kat dia kalau nak pukul orang ....ermm dah jadi polis dia nih. Member lain semua ada special masing2.

Ermm kelas lain kalu ada hantar gambar kat aku sekali biodata geng korang senang member lain tu nak refer maklumlah semua dah tua memori semakin kurang. Bolelah kita publish kat blog aku ni.

2 pesan memesan:

radens albanjari said...

salam,
cantik gambor yg kau letak ni..bikin nostalgia beb..macam nak leley ayor mater wak cakap lu..eh! mintak tolong kat kenkawan, tolong carik gambar mcm kat atas tu yg ada muka wak, wak rindu maa..lindu selindu2nya maa..lalalalala..! Tapi sebenarnya wak lindu sama itu budak pelempuan,sapa nama? soli wak sulah tuer..nama sudah lupa maa..!

NJ said...

aku dah taruh muka ko kat sini. Alamak comelnya ko masa dulu