BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jun 29, 2009

NOTIS REUNION SMIS 1987

Wahai orang-orang kg Tualang Tiga!!!..... Ok kepada kengkawan SMIS Parit USA 1986-87 dengan rasminya aku nak umumkan bahawa reunion yang kita nak buat kira jadi le...hohohoho. Sebelum tu kena le wat perjumpaan x rasmi pasal nak bincang reunion nih maklumlah kalau ramai tentu lagi baik perancangannya. Kalau ikut aku kita gi jumpa kat Tawakal je mkn bawah tangga..hahaha......tempat lepak aku tu dulu, x pun pi Mi Hailam Syamuk aje. Layan mi yg kembang besar jari kelinking tu. Perjumpaan tu nanti ditetapkan kat Parit jadi aku harap sesiapa yang ada kat sana tu contact le aku. Bulan Julai ni kena le wat perjumpaan pra reunion tu supaya ada le agenda nampakle cam pro ckit...(Salim ko ada kat sana tlg le setkan tempat nak jumpa...ko belanja sekali....hahahaha)

Sebelum tu sesiapa yang berminat untuk reunion sila sms kat aku disini tentang kehadiran nanti. Sertakan sekali senarai nama ahli keluarga supaya senang nak arrangekan majlis tu nnt. Kalau ada senarai senang wat budget, kalau harapkan aku korang minum je air sungai Perak tu sampai kembung jimat ckit. Sila hebahkan maklumat ini dengan kadar mi segera!!!

Maklumat akan sentisa di updatekan dlm blog aku ni.......

0 pesan memesan: